چی از چی بدترِ؟

اکتبر 13, 2007

دیشب (یعنی امروز صبح خیلی خیلی زود) با یکی از دوستان در باب ادیان و مذاهب و اینها گفتگو می کردیم- رسیدیم به فرقه بهاءیت. دوستم میگفت فکر کن چقدر جالبه که یهو آدم تو قرن نوزده بیاد به یه کارمند سفارت انگلیس ایمان بیاره که یارو مثلاً امام هست و غایب بوده و ظاهر شده و چه و چه. و معجزه شم این هست که اوراق رو با سرعت هرچه تمام تر شمارش میکنه. داشتیم فکر میکردیم دیگه بدتر از این چی میتونه باشه.. کمی ادامه پیدا کرد این گفتگو و من ساکت شدم.. به فکر فرو رفتم- که واقعاً بدتر از این چی میتونه باشه؟! – یاد کار خودم افتادم و ایمانی که آورده بودم به یه آدم مقوائی: فکرشو بکنید که آدم در قرن بیست و یکم بیاد به یه کارمند فانتزی سفارت بریتانیای کبیر ایمان بیاره که میخواهد طرحی نو در اندازد که اصولا حیات کره زمین رو چه بسا تغییر بدهد! وای سرم سوت کشید از این حرف :O بعد معجزه ش هم این هست که جملات زبانهای مختلف رو با نرم افزار ترجمه معادلسازی میکند! انصافاٌ چی بدترِ؟

هیچ مهم نیست. هر آدمی تو هر شرایطی میتونه هر اشتباهی بکنه- به قول وی وی من اشتباه میکنم پس هستم! مهم اینه که چطور از جات پاشی و لبخند بزنی به اوریثینگ اِراوند.

 

One Response to “چی از چی بدترِ؟”

  1. mychamber Says:

    این از اون

    من هنوز موفق نشدم اتاق شمارو ببینم- تا بگم کدومش از کدومش قشنگتره 😉


بیان دیدگاه