این مینی‌مال نیست

نوامبر 3, 2007

زیاد گریه نمی‌کنم؛ همین‌قدر که خشک شوم.

11 Responses to “این مینی‌مال نیست”

  1. gajamoo Says:

    یکی به منه بیسواد یاد بده اصلاً مینیمال چیه که این مینیمال نیست؟
    الکی اومدیم تو وردپرس،الکی نوشتیم،الکی هم هی میریم اون بالا،شما کی می رسید به من؟
    زود باش،هنوز کلی عقبی!!!!!!!!
    7 پله صعود بد نیست
    شادوماد رو که پیدا کردی،پس کی پته ریزون می کنی؟
    شاید زدیم رو دست شاخ دوماد و …………….. خدا رو چی دیدید!!!!!!!!؟
    ها ها ها ها ها

    پته ام کجا بود!

  2. grayidea Says:

    دوست عزيز ! مطلبي را كه گفتيد پيدا نكردم اگر زحمت بكشيد و لينك آنرا برايم بگذاريد ممنون مي شوم!

  3. gajamoo Says:

    سلام
    رتبه 13 برترین وبلاگ های امروز مبارک
    موفق تر باشی

    مرسی

  4. شهرزاد Says:

    پست پایینی خیلی جالب بود!

    اوه- مرسی!

  5. کمال Says:

    پست بعدی خیلی جالبه.

    یعنی پست قبلی؟

  6. gajamoo Says:

    ببخشید که میام مزاحم میشم و فضولی می کنم و میرم
    رتبه 7 وبلاگتون مبارک
    بابا دست ما رو هم بگیر
    آهان،یادم اومد،از خوش قدمی شادوماده!!!!!!!!!!!!!
    ایول به شادوماد
    نامبر وان ببینیمت

    این را خوب آمدید!

  7. mrkhalili Says:

    برای خشک شدن باید ریشه روبزنی.من یک عمره که گریه می کنم اما تموم نمیشه

    ها

  8. gajamoo Says:

    بابا همش که من میام اینجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
    معلووووووووووووووومه اینجا و تو وردپرس چه خبره؟
    مدال برنز تو وردپرس مبارک

  9. کمال Says:

    اون یک چیزی شبیه کامنت قبل از من بود.
    منظورم همون بعدی بود ولی اینجا نوشتم

    اوک


پاسخی بگذارید

