خداحافظ وردپرس- من که بختم باز شد!

نوامبر 3, 2007

به این مکالمه توجه کنید:

پسر: مرد ایده آلت چه خصوصیاتی داره؟
دختر: مگه مرد آیده آل هم وجود داره؟
پسر: همون مردی که مجبوری باهاش ازدواج کنی دیگه!
دختر: همون که مجبورم!
پسر: حالا لوس نشو… بگو دیگه..



پسر: دوست داری ازدواج کنی؟
دختر: با کی؟
پسر: مثلاً با من!
دختر: :O
پسر: چیه؟ تعجب داره؟
دختر: همینجا تو وردپرس باید با هم ازدواج کنیم؟
پسر: منظورت چیه؟ مسخره میکنی؟
دختر: نه والا!
دختر: خب آخه فقط اینجا همدیگه رو می شناسیم.
پسر:…

این دختر خانم من بودم- اون آقاپسر هم لینکشون رو دارم اما نمی دهم. خلاف شرع نکرده که پته شو بریزم رو وب! خیلی هم مرد هست به نظرمن. خب خداروشکر بخت ما هنوز نیامده باز شد و این کوله بار عشق مان را مجبور نشدیم بدهیم به سگ!

پ. ن: این جمله آخر رو از یکی از پست های جناب اتاقدار الهام گرفتم!

پ.ن 2: جناب مهندس خسته  یک پستی پیرامون ازدواج اجباری در اثر خستگی نوشتند. جالب هست .

16 Responses to “خداحافظ وردپرس- من که بختم باز شد!”

  1. jahanshahi Says:

    سلام خوبه وبلاگ جالبیه جمع و جوره فکر میکنم بیشتر حوزه خصوصی شما باید باشه. در مورد همه چیز مطلب داری شما که میگفتی تازه شروع کردم اینقدر مطلب داری در ادامه چه شود:Dبعد این نام وایمیل لازمی که گذاشتین منو کشته :D:D البته من باب شوخی بود.
    موفق باشید

    سلام- ممنون به وبلاگم سر زدید. 🙂 باز هم از این کارا بکنید.

  2. gajamoo Says:

    بابا ای ول مبارکه
    حالا این دیوونه کی هست؟ ها ها ها (مزاح کردم)
    مگه شما مجردین؟
    زودتر می گفتین،تا خودم مامانم رو می فرستادم دم خونه تون!!1
    دم پیری و معرکه گیری واسه خودم می شد نه؟
    ردهُ 97 برترین پست قرار داری،اینو به شاخ دومادت(ببخشید شادوماد) بگو که اینا واسه فاطی نون نمیشه…..زود باش بیا بالا،این هم شد پست؟
    موفق تر باشی

    ها ها ها! می بینم که شما هم مجردید! پته ریزان را عشقست! 😉
    بعد هم عموجانم رو این شماره ها خیلی حساب نکنید- 2مین بعد از کامنت شما شد 54- همینطوری کاری به کارش نداشته باشی بالاتر هم میره!

  3. moryabdi Says:

    نه جدا؟!
    مگه مرد ایده آل شما خانومها هم وجود داره؟!

    مبارک باشه… موفق باشی.. 😉

    مرسی- ولی چی مبارک باشه؟!

  4. کمال Says:

    یک سوال مهم این است که چی بله؟
    و یک سوال مهمتر این که اون پسره کی بود؟ مردیم از فوضولی

    بله یعنی خواندم آنچه نوشتید- میدونید تصمیم گرفتم از این به بعد هر مطلب جالبی هرکجا میخونم یک نظر بگذارم که فتحش کرده باشم! و اما جواب دومی راستش یک راز هستش. شرمنده!

  5. Tram Says:

    من جای تو بودم قبول می‌کردم

    والا از خدا پنهون نیست- از شما هم پنهون نباشه من هم جواب رد ندادم 😉

  6. gajamoo Says:

    خوش به حال اون شادوماد
    افسوس و هزاران افسوس که دیر رسیدم
    پس از حالا باید آبجی صدات کنیم یا عروس خانوم؟
    مهریه تون چقدره؟
    فضولی منو کشت!!!!!
    راستی چی میشه شما هم یه سنت شکنی کنی (اگه اسمش سنت شکنی باشه) و به جای سکه،وبلاگ مهر خود کنی؟
    مثلاً 1000 وبلاگ!!!!!!!!!!!
    راستی یه سوژه شد،هر کی بعد ازین بنویسه من شورش می کنم،می خوام در موردش یه پست بنویسم……….. هورا
    عروس خانوم هم که بله شد گفت…….آره؟
    مبارکه

    ای بابا! همین وبلاگ رو که ملاحظه میفرمایید، من تو خونه بابام نشسته بودم- همینجا پای این کامپیوتر- فرستادنش برام درب منزل با نصب و خدمات پس از فروش!! حالا شما میفرمایید مهریه ام وبلاگ باشه؟ بعدش هم اینکه به جای حیف شد حیف شد گفتن ها زودتر موضع خودتون رو اعلام بکنید.. چون من میخوام تعداد خواستگارهامو برای پته ریزون اعلام کنم، تکلیف چیه؟ شما رو هم حساب کنم؟

  7. وحید Says:

    عجب! پس خوب شد به حرف ٱن یارو گوش کردی و امدی وردپرس‌ها، نه؟
    جواب هم بده، زود هم بده، بله هم بده که بعدا افسوس را می‌خوری.
    پس این که همه دخترها می‌گویند من ده‌تا خواستگار دارم و از این حرف‌ها این‌جوری هست، نه؟ این‌ها هم خواستگار حساب می‌شوند؟

    ببینم اون یارو کیه؟ همون که من همیشه به حرفهاش گوش میکنم؟

  8. وحید Says:

    ننوشتی که آن طرف کی هست، اما اگر کسی نظرات همین یکی دو تا پست آخر وب‌لاگ را بخواند می‌تواند یک حدس‌هایی بزند!

    عجب-

  9. gozarzaman Says:

    نه بابا مگه هنوز شوهر پیدا میشه؟ (بنویسید شوهر بخوانید الاغ)

  10. hiva Says:

    بابا بزار به دو روز بگذره !‌نيومده رفتي آقا جان ‌!‌

  11. ravanparish Says:

    کی گفت مزیدی ؟؟!
    من شنیدم ها …. یکی گفت مزیدی

    ای داد بیداد! چه ربطی داشت به دکنر!

  12. modir Says:

    lموضوع خیلی با حال شد . خانم از شاخ شمشاد رخصت بگیر اسمشو بزار .

    والا من اصلاً شایعه دکتر مزیدی رو گردن نمیگیرم-

  13. modir Says:

    تازه به نظر من طرف خیلی کار خوبی کرده . واقعا دل شیر می خواد ندیده خاستگاری کردن . فکرشو بکنید فقط از روی شناختی که از نوشته های شما بدست اورده شما رو پسندیده . بنظر من واقعا کیس مناسبیه . خوب کردید جواب رد ندادید .

    دست دستی مارو شوهر دادند رفت! بله آقای مدیر- طرف خیلی شجاع هست که ندیده خواستگاری کرده- من البته به اوج شجاعت ایشون زمانی پی بردم که طی نگاهی اجمالی به وبلاگ ایشون متوجه اختلاف سلائق وعلائق حدود 99/99% خودمون شدم! اون درصد باقیمانده مال این هست که هردو عضو جامعه فارسی وردپرس هستیم و خب دست کم یک تفاهم داریم! اصلاً همین شجاعتش منو کشته 😉


  14. اما من شایعه‌ی دکتر مزیدی‌و به گردن می‌گیرم!

  15. macromediax Says:

    🙂

  16. raoros Says:

    وای خدا من همه وردپرسی ها رو می شناسم، بگو بینم کیه!
    وای چه هیجان انگیز
    8->


پاسخی بگذارید

