مرگ بر عکس بلاگ!

نوامبر 5, 2007

هاپول

در ادامه غریو زنده باد و مرده باد هایی که از گوشه کنار شنیده می شود- خواستم عرض بکنم که آخه اسم آدهایی رو که لابلای وبلاگها فقط دنبال عکس می گردند و از خواندن سطور چیزی عایدشان نمی شه رو چی میشه گذاشت؟ آیا چشمها صرفاً برای دیدن عکسهاست و گوشها برای حمل گوشواره؟

این هم عکس! عکس هاپول! خوبه؟

19 Responses to “مرگ بر عکس بلاگ!”

  1. وحید Says:

    فکر کنم آن کارمند سفارت بریتانیای کبیر این وب‌لاگ را ببیند آتش بگیرد!

    مرســـــــــــــــــــــــــــــــی! دارم الان عشق میکنم با این کامنت تو وحید!

  2. hiva Says:

    اي بابا !‌ ما كه واسه اين عكس ها نمي ياييم كه آقا جان !‌

    يانگومي !‌ جنيفري !‌ آره ناردونه جون !‌


    یعنی میفرمایید یانگوم از هاپولِ من قشنگتره؟!

  3. gajamoo Says:

    هاپولت رو تو جشن تولد هدیه گرفتی؟
    راستی چند سالته مامان بزرگ!!؟
    جسارتم و به حساب بی ادبی من ندونید
    به حساب بیسوادیم بدونید
    ماکه،بولداکیا دوبرمنه؟
    شناسنامه نداره؟
    موفق تر باشی

    والا 500 تومن خریدمش به خدا! از هیچ نژاد و فرقه ای هم نیست.

  4. کمال Says:

    چه هاپوا زشتی، من یه قشنگ تره شو دارم

    کوش؟ بذارین عکسشو خب ما هم ببینیم.

  5. کمال Says:

    شوخی کردم بابا، چرا می ناراحتی؟
    ولی عکسش رو می زارم

  6. میلاد Says:

    چه هاپوی خماری آدم خوابش میبره وقتی می بینتش!
    راستی منظورت رو نفهمیدم که گفته بودی این که صد سال هم نمیاد :)‌!

    بله- منظورم همون بود که بعد خودتون اشاره کردید.

  7. شاهین Says:

    خاصیت عکس اینه که سریع منظور رو میرسونه..ولی خب..اینجوریه دیگه..

  8. میلاد Says:

    نظر شما در انتظار تعدیل است 🙂 این دیگه آخر جمله است !:)


  9. khob vaghetaie dige ma inhame minevisim va taraf akhsashonegah mikone o mire mesle ine ke faghat kababe chelo kabab ro bokhorio beri ( che tashbihi oho)

    be man ham sar bezanin

    حتماً دوست عزیز!

  10. lukadium Says:

    چشمای این هاپو چرا آلبالو گیلاس میبینه؟!

    من عاشق همین چشاش شدم میون اونهمه هاپول!

  11. میلاد Says:

    من خیلی از این نویسنده های وبلاگ هایی که پاسخ بیننده هاشون را میدن خوشم میاد ، خودم هم سعی میکنم تا جایی که میشه پاسخ بدم ، خلاصه از طریق فید دنبال میکنیم ناردونه رو 🙂

    لطف میکنید

  12. bizbloger Says:

    عكس ديدن جزو مراحل اوليه اعتياد به وبگرديه! در مراحل بعدي فرد به خوندن متنها معتاد ميشه!

    بله- این هم حرفیست.


  13. عکس تفاو تش با نو شته در این است که قضاو ت بر عهده خو د بیننده است اما در مو ر د نو شته سو ال پیش می آید چو ن نو شته من که پر سیده بودید » اند یش مغز » یعنی چه ؟ اند یش مغز یعنی اند یشه ای که پیش از مغز در قلب شر و ع می شو د
    باز هم متشکر م

    دوست عزیز. توجیه شما درمورد خلق این واژه به شدت نامأنوس من رو سخت دچار حیرت کرده – پاسخ شما اگر نگویم ورای حد تقریر است، دست کم در یک یادداشت نمیگنجد- به زودی مطلبی دراین باب خواهم گذاشت.سپاسگزارم از اینکه سوالم رو بی جواب نگذاشتید.

  14. شهرزاد Says:

    درست است. ولی خوب همین عکس باعث می شود همچین آدمهایی مطالب را هم کمی بخوانند.

    امان از همچین آدمهایی!

  15. کمال Says:

    دیدیش چه خوشگله؟

  16. kochebagh Says:

    فکر می کنم این هاپوی شما از بیماری لوچی چشم رنج می برد!

    ای بابا! اونوقت میگن نگو نظر درانتظار تعدیل است! خب الان من باید بدوبیراه گفتن شما به هاپولمو تعدیل کنم یا نه! هاپوم غصه ش شد 😦

  17. kochebagh Says:

    خدای من! این در انتظار تعدیل است یعنی چه؟!

    والا من بی تقصیرم! خودمم دارم حرصشو میخورم!

  18. سهیل Says:

    عجب هاپولی داری!!!
    از توضیحی (بهتره بگم تعریف) تون در مورد مینیمال ممنونم

    خواهش میکنم


پاسخی بگذارید

