یک کامنت مزخرف

نوامبر 8, 2007

دلتنگی اختلاف پتانسیل یونهاست- این رو یک کسی که کمی زیست شناسی و عصب شناسی خونده بود میگفت و من نمیفهمیدم- توضیح هم میداد و من البته فقط به آهنگ صداش گوش میدادم- درهرحال داشتم این رو به عنوان یک کامنت میگذاشتم برای دلتنگی مای چیمبر– از بیش از حد مزخرف بودنش حالم بد شد و صرفنظر کردم- حالا دلتنگی چه هست؟

12 Responses to “یک کامنت مزخرف”

  1. Gajamoo Says:

    یه دنیا دلتنگی دارم
    کدومشو بگم!؟
    ولش کن
    مخ همه تون سوت خواهد کشید
    موفق تر باشی

    هرچه میخواهد دل تنگت بگو!

  2. وحید Says:

    این را باید تو صفحه about وب‌لاگ‌ت می‌نوشتم ولی ظاهرا از صفحه و این‌ها این‌جاها خبری نیست؛ هنوز تکنولوژی به این‌جا نرسیده…
    نوشتی که با سرانگشت‌ان‌ت می‌نویسی؛ کسی هم هست که با سرانگشت‌ان‌ش ننویسد (تایپ نکند)؟ ملت با دماغ‌شان که نمی‌نویسند که، می‌نویسند؟

  3. وحید Says:

    البته بعضی‌ها آن‌قدر دماغ‌شان بزرگ هست که به مس‌توانند با دماغ‌شان بنویسند. همان‌هایی که به جای رژیم گرفتن می‌روند دماغ‌شان را عمل می‌کنند!


  4. شعرگونه هایت جالب است.

    ممنون دوست عزیز-

  5. شاهین Says:

    ممنون شکوفه جون:)

  6. !Tram Says:

    دلتنگی برای آدم‌های خفنه. من چون معمولا خفن نیستم درک درستی ازش ندارم!

    خفانت (!) حالا چی هست؟

  7. mychamber Says:

    از توجهت به دلتنگی‌هام ممنون!

  8. کمال Says:

    من می دونم اختلاف پتانسیل چیه ولی نمی تونم ربطش بدم به دلتنگی مسلما به هم ربط ندارند.

    دنیا پر از چیزای بی ربطه که همه شون به هم ربط دارند! اَه! چقدر این دنیا پرِ!

  9. احسان Says:

    سلام شکوفه جان..
    دلتنگی یعنی» وقتی نیستی شادم،وقتی هستی شادتر «.

    عجب دلتنگی!

  10. Yekpooria Says:

    جدی اگه بخوام یه تعریف خوب از دلتنگی داشته باشیم ؟

    منم والا شوخی نکرده بودم!

  11. macromediax Says:

    زندگی چیزی نیست که لب احساس از یاد من و تو برود


پاسخی بگذارید

