برای تن‌های تنها-

نوامبر 14, 2007

تنهایی یعنی آن قدر زیر دوش ایستادی

تا هیچکس در نزد:

«درآ دختر!»

تنهایی یعنی خودت را ببری به مهمانی،

سینما،

پارک، تنهایی-

تنهایی

وقتیست که شاهنامه را بیصدا میخوانی

تنهایی یعنی گوش دادن به تمام سخنان البرادعی

تا هیچکس داد نزد:

«هیس! یه دقه واستا دختر!»

تنهایی یعنی

رُژ لب کافیست

تو که زیبایی.

تنهایی

وقتیست که تلخی سیگار نمیچشی

یعنی تمام تابوهایی که دیگر نمیشکنی

تنهایی یعنی

در آینه کنار تختخواب هم دوتا نمیشوی

یعنی

بخواب- بخوابی

تا هیچکس کنار صورتت نبود:

«…»

خودم- پاییز 86

پ.ن: این سطور الهام گرفته از شعری با همین مضمون (مضمون؟) از دوست خوبم نوید نادری هست- از ایشون تشکر میکنم.

6 Responses to “برای تن‌های تنها-”

  1. gajamoo Says:

    تنهایی یعنی همه زنده،غیر از من
    همه در حال حرکت، من با افکارم در سکون
    (احساسات شاعرانه ام گل کرد)
    موفق تر باشی

  2. kochebagh Says:

    مفهومش قشنگه .
    تنهایی وقتیست که در سکوت برای غربت سیاوشان گریه می کنی
    تنهایی یعنی من و تو وقتی که ما نیستیم!
    موفق باشی

  3. آتوسا Says:

    قشنگ بود گلم.

  4. myminimals Says:

    کجائی که همه نگرانت شدن؟


  5. خیلی قشنگ بود… من البته گاهی از این تنهایی لذت می برم


  6. […] به تهران مي رود (1) من اينجام بابا- نگران […]


پاسخی بگذارید

