من به تهران مي رود (1)

نوامبر 19, 2007

من اينجام بابا- نگران چرا؟

همينجا درست كنار برج ميلادم. راست هم ميگن كه كج شده!

milad-1.jpg

بزودي خواهم نوشت.

پ.ن.1: من به تهران مي رود (2) و (3) به دليل عدم استقبال خوانندگان و نيز پرهيز از شخصي نويسي بيش از اندازه منتشر نمي گردد.

پ.ن.2: يه روزي تنگ غروب آسمون ميرم از شهر تو اي نامهربون.

7 Responses to “من به تهران مي رود (1)”

  1. kochebagh Says:

    منتظريم،زودتر!


  2. این بیشتر نماد یه باتومه تا یه برج …باتومی که همیشه روز و شب بالا سر چندین میلیون آدمیه که توی این شهر چپیدن.باید این رو می ساختن تا واضح تر ببینیم همیشه چوب بالای سرمان است.
    ……..
    به من اش خور هم سر بزن.

  3. Tram Says:

    نریزه روت اتلاف بشی!

    چقدر به من لطف دارین شما!

  4. «محمد» Says:

    اگه تونستی پیش برج بری حتما شاغولش کن و خبرش را به ما هم ایران بده!


  5. مگه قبلاً کجا بودی؟ راستی اگه نزدیک برج میلادی یه سر به ما بزن..


  6. بعضی دوستیها تاریخ مصرف دارن. اونای که توهم دوستی بودن!

  7. gajamoo Says:

    تهران خوش بگذره.
    موفق تر باشی


پاسخی بگذارید

