دنیای عاقل‌تر- قیلطرشکن بهتر- سوال مهم‌تر

دسامبر 5, 2007

«دنیا عاقل‌تر از آن است که نفت ایران را تحریم کند»

این نقل قول از وزیری هامانه وزیر نفت سابق (سابق تر تر) دولت حاضر، عنوان خبری در صفحه ی اقتصاد روزنامه ی آفتاب یزد به تاریخ 29 بهمن 85 بود؛ تقریباً یک سال پیش-

پ.ن: بچه ام یه چیزی میدونست.

قیلطرشکن بهتر:                                            VOA

همه روزه وبلاگ های مختلفی را می بینم که پست هایشان را به معرفی  قیلطرشکن های جدید و بروز اختصاص می دهند- دستشان مریزاد! اما چرا آن ها و خوانندگان شان مثل بچه ی آدم (!) نمی روند در سایت رادیو آمریکا ثبت نام نمی کنند تا هرروز قیلطرشکن همان روز را به همراه اخبار روزانه از طریق ایمیل خود دریافت کنند؟

برای امروز و احتمالاً چندروز آینده– زودتر ثبت نام بفرمایید.

 سوال مهم تر:  چطور شده که بوشِ پسر، بعد از بیش از یک سال تلاش برای جلب نظر مساعد دنیا نسبت به اِعمال تحریم شدید و شدیدتر علیه ایران، درست در زمانی که  بیش از همیشه موفق به نظر می رسید، ظاهراً مسیر دیگری رو در پیش گرفته است؟

7 Responses to “دنیای عاقل‌تر- قیلطرشکن بهتر- سوال مهم‌تر”

  1. کمال Says:

    1-؟
    2- احتمالا تا حالا کسی بهشون نگفته .
    3- کار کار انگلیس ه

  2. کمال Says:

    قسمت اولش رو دیدم جالب بود

  3. تراموا Says:

    من قبلا ثبت نام کرده بودم ولی هرچی می‌فرستاد فیلتر بود

    ولی من همچنان استفاده می کنم


  4. من می گویم شما رو کجا دیدم نگو تو فید ریدرم همین مطلبتان رو خواندم. من فکر کردم به خاطر این که فیلترشکن معرفی کردم می خواهید من را دعوا کنید. نگو خودتان دستی بر آتش دارید 🙂

  5. رضا عظیمی Says:

    مقاله تایم رو در این باره می خوندی جوابشو داده عزیز : «آرماگدون به تعویق افتاد» فقط برای اینکه فعلا وقتش نیست ، آشو دارن می پزن ولی فعلا نخوداش نپخته.
    http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1690696,00.html

  6. kochebagh Says:

    مرگ بر استکبار! مرگ بر شرق و غرب،جنوب و شمال،شمال غربی و …
    اه … ببخشین عوضی اومدم!


  7. مسیر عوض نشده. یک شک است.3 ِ این را هم میگیرند.
    فقط کمی بیشتر باید رقص های شادمانه الف نون را در میان عوام الناس ِ خندان ِ نادان ببینیم.


پاسخی بگذارید

