چت مِیت من مرده

دسامبر 6, 2007

هنری دیروز مرد- یعنی من دیروز فهمیدم.

دو، سه سال پیش تو یک سایت همسریابی یا دوست یابی یا همخواب یابی یا هر اسم خوب و قشنگ و عاشقانه ی دیگری که بشود گفت، (اسم سایت چیزی شبیه به شکوفه های آلبالو یا گیلاس یا شاید هم خربزه بود) درخواست دوستی محبت آمیزی از یک پیرمرد مهربان و دوست داشتنی از سن خوزه داشتم که مجذوب تصویر من کنار پدرم شده بود:

(آره- عکسوبرداشتم)

به ایمیل های خیلی خیلی مهربان ایشون که لحن یک گرندپای واقعی رو داشت جواب می دادم- یک همسر ژاپنی داشت به اسم Shoko (شبیه اسم خودم) و دوتا پسر بزرگ، اما هیچ نوه نداشت. در خیلی جوانی هاش زبانشناسی خونده بود (مثل خودم).. هر از گاهی از طریق ایمیل و بعدها که از شر سایت بدون مسنجر دانشکده خلاص شده بودم با آیدی هامون با هم در تماس بودیم- طی دو، سه ماه گذشته کلاً از هم بی خبر بودیم. ایمیل آخرم رو با کلی تأخیر Shoko جواب داد… .

این آهنگ رو هنری. جی. یکبار به من تقدیم کرده بود. به صدای نفسهای کریس گوش بسپارید.                                        


                                                                                     

15 Responses to “چت مِیت من مرده”

  1. mychamber Says:

    من چه کمکی می‌تونم بکنم؟ چه مشکلی داری؟ باید تو ٰHTML Code بزرایشون ها!
    وای امروز چقدر دارم کار خوب می‌کنم!

  2. mychamber Says:

    وحید رو نمی‌دونم میاد یا نه؟! اما ما داریم می‌ریم شما هم اگه میای هماهنگ کن با هم بریم… اونجا نه که شلوغه سخته بروبچز رو پیدا کنی!!
    جهنم ما داریم میاییم!

  3. mychamber Says:

    تمام کامنت‌ها اومده! اونجا «هل پرس» داریم بابا! تازه وسط بزنو بکوبو برقص کی وقته این کار ها رو داره؟!

  4. سجاد Says:

    سلام چه وبلاگ نازی داری ممنونم که به من سر زدی!
    توی کف موندم ببینم این آهنگ چیه مگه نمی دونید که این پلیرا و کد اچ تی ام ال و جاوا توی وردپرس کار نمی کنه! لینک دانلود یا یه چیزی بزار ببینم آهنگه چیه!
    راستی با من دوست می شی ؟! 😀

    ولی من همین الان وبلاگم رو (نه بصورت ادمین) باز کردم و آهنگ رو دارم گوش میدم- فقط تصویر فلش پلیر درست منتقل نشده. ولی باشه لینکش رو هم میذارم دوست گرامی.

  5. ravanparish Says:

    خدایش بیامرزد و با حضرت سن خوزه محشورش کنه . دارم میبینم که طفلک حق داشت مجذوب بشه 😀
    کاکایی هم همون مرغ دریایی هست / احتمالا دیدی خودت / از این عکسی که توی شمال انداختی اینطور بر میاد

  6. کاوه Says:

    هوم … گرل رُ دوست دارم شاید تنها ترانه برگ که بارها گوش دادم! و یه چیزی می تونی گرل رُ از اینجا هم برداری:
    [audio src="http://koloukh.persiangig.ir/other/Chris%20De%20Burgh.Girl.mp3" /]

    ممنونم کاوه-

  7. کورال Says:

    شما به من خیلی لطف داری…
    ممنون..

  8. تراموا Says:

    الان چه احساسی داری؟ ناراحتی؟

    ها؟

  9. parissa Says:

    آخی ، خدا بیامرزدش !

  10. کمال Says:

    همون روز دیدم ولی نمی دونستم چی باید بگم. دنبال یه حرف خاص می گشتم
    حالا تسلیت می گم.
    پ.ن : با روانپریش هم موافقم


  11. سرتون سلامت دوستان-

  12. رضا عظیمی Says:

    لازم نیست آدم پیر باشه و از سن خوزه باشه و زن ژاپنی داشته باشه تا مجذوب تصویر شما بشه… ما جوونیم و مجردیم و از همین درو دهاتای استان تهارن هستیم و مجذوب تصویر شدیم. …خلاصه که مجذوب شدن کار آسانیست. لااقل ما که شدیم.
    🙂

  13. Yaz Okulu Says:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

    جواب: jaanam? i am a window. ha


پاسخی بگذارید

