نمیدم

دسامبر 16, 2007

ناخنهامم نمیدم سوهان بکشی شما- کاری به دندونای من نداشته باش لطفاً! شکسته اش قشنگتره

اصلاً من عاشقِ دندانپزشک نخوام کی و باید ببینم؟

دندانپزشک

پ.ن: عکس رو از اینجا برداشتم. البته رو خودش هم نوشته شده-

6 Responses to “نمیدم”

  1. سورنا Says:

    بابا یه خورده سیاست داشته باش. 2 ما دیگه که دندونات خراب شدن. دیگه چهل پنجاه هزار تومن فقط برا ویزیت نمی دی.(شوخی)

  2. رضا عظیمی Says:

    تو چقدر خاطر خواه داری… خوشت باشه

  3. سالومه شایگان Says:

    آی گفتی.
    من هم 3 ماهی هست دارم زجر این دندون عقل رو به جون میخرم تا به دیدار این کریه-المنظران نروم!

  4. شبستان Says:

    ببین.. به نظر من، مسواک فلسفه‌ی خاصی داره که باید همه یاد بگیرن!


  5. […] که غالب مطالبم درمورد خواستگاران و عشاقم هست : ( این، اون، این یکی، باز هم و […]


پاسخی بگذارید

