وبلاگ منو نخونید

ژانویه 5, 2008

یکی از خوانندگان محترم وبلاگم به من گوشزد فرمودند که غالب مطالبم درمورد خواستگاران و عشاقم هست : ( این، اون، این یکی، باز هم و باقی)

ایشون سپس در همین راستا دعا فرمودند و یا آرزو کردند (درهرحال) که من هرچه زودتر راهی خانه بخت شوم بلکه بتوانم به چیزهای دیگری هم فکر کنم- یک دنیا ممنون خواننده گرامی!

وبلاگ منو نخونید؛ این مطالبِ اینهارو بخونید:

این دخترک

این پسرک

و

ایشون

14 Responses to “وبلاگ منو نخونید”


  1. به این کار میگن تبلیغ علیه منافع ملی ! تبلیغ علیه نظام! نشر اکاذیب ! : 2 معرفی از کتاب فخیمه جناب پروفسور داوکنیز و یکی دیگر هم در همین راستا(مفاهیم تکامل) !!!
    اگر برادران گمنام بفهمند خانه همان با بلدوزر صاف است !!!!


  2. خانه همه مان *
    (من وقتی هیجان زده میشم میرینم تو تایپ کردن!!!)


  3. چه حرفا!
    هر چه دل تنگت می خواهد بنویس!
    فلسفه وبلاگ نویسی هم همینه!


  4. خوب این نشون میده اکتیوی ….کجاش بده؟

  5. khanoomche Says:

    عزیزم، به این خواننده ی محترم آدرس وبلاگ «یادداشتهای یک دختر ترشیده» رو بده که دیگه به تو گیر نده!
    نه! پس می گیرم حرفم رو. اصلا به اون چه؟؟؟!!!!

  6. persgolf Says:

    خيلی خنديدم. من با كسانی كه بهت خرده ميگيرن كه ديگه اينجوری ننويس و فلان حرفم بهشون اينه كه بلادر خيلي ببخشين خيلي ببخشين تو كه خوشت نمياد برای چه اصلا اينجا را میخونی. اي ول.

  7. شکوفه Says:

    به سالی: میذوقم از هیجانت!
    به کوچه باغ: همین کارو میکنم- ممنون!
    به رضا: خیلی هم خوبه 😀
    به خانومچه: لینکشو اتفاقاً دادم اون کنار-
    به پرس گلف: والا!

    به همه: من از نظر خواننده ی محترم وبلاگم استقبال کردم که آمدم اینجا نوشتمش-


  8. نوع ريدرش چه دخلي مي تونه به من داشته باشه خوشگله ؟

  9. کمال Says:

    من چون از قبل تر هم اونجا ها رو می خوندم نظری در این باره ندارم.فقط درباره ی ملالغتی بودنت می خواستم بگم گیکی درسته.من تغییرش دادم

  10. تراموا Says:

    به هر حال طبیعیه که آدم در مورد زندگی زناشویی فکر کنه!


  11. سلام
    آن دوست كامنت‌گذار را نمي‌شناسم اما فكر مي‌كنم «در زندگي چيزهاي مهمتري هم هست» و «من يه همسر/دوست/.. مي‌خوام» در اينجا خيلي با هم فرق نمي‌كنند.
    چه خوب است آدم آرزوهايش هم براي خودش باشد (براي خودم بود;) )

  12. hard abusive Says:

    خوشحالم سر راه اومدی
    + دعاهای منم رد خور نداره ؛ مبارک باشه

  13. Mani Says:

    هر چه دل تنگت می خواهد بنویس!
    فلسفه وبلاگ نویسی هم همینه!

  14. myminimals Says:

    ایشالله همه جوونا خوشبخت بشن .توام همینطور دخترم

    دستت درد نکنه ننه جون، پیرشی


پاسخی بگذارید

