با شما نیستم خواننده‌ی گرامی

فوریه 5, 2008

-من مث تو دروغ‌گو نیستم: معنی‌ش این نیست که دروغ‌گو نیستم؛ شاید اینه که دست‌کم به کسی که دوست‌ش دارم دروغ نمی‌گم. به کسی هم دروغی نمی‌گم دوستش دارم.

یک پ.ن. مهم: با شما نبودم خواننده‌ی گرامی!

توضیح پ.ن. مهم: مخاطبینِ این وب‌لاگ اساساً مخاطبینِ مطالب آن نیستند. خب؟؟

3 Responses to “با شما نیستم خواننده‌ی گرامی”

  1. gajamoo Says:

    کفش نوی شما مبارک؟!
    واسه عید گرفتین؟
    زیاد نگران نباش،شایدم راست راستکی بهتون گفت دوستتون دارم.
    موفق تر باشی

  2. gajamoo Says:

    کفش نوی شما مبارک؟!
    واسه عید گرفتین؟
    زیاد نگران نباش،شایدم راست راستکی بهتون گفت دوستتون دارم.
    موفق تر از همیشه باشی


پاسخی بگذارید

