یعنی انقد خرم؟

فوریه 7, 2008

از چی میترسیدی بچهکم؟ از کی؟ من؟ که بذارمت برم؟ چه خری تو! من؟ که بذاریم بری؟ انقد خرم یعنی؟!

  ترسو ترسو ترسو- گاو!

آره دارم گریه میکنم. آره

پ.ن. تکراری: با شما نیستم دوست عزیز-

8 Responses to “یعنی انقد خرم؟”

  1. mehrankarzari Says:

    ؟

  2. mehrankarzari Says:

    متوجه نشدم به چی الکی اعتراض می کنم ؟!


  3. سلام,
    وبلاگ قشنگي داري…
    خوشحال ميشم نظر تو رو هم راجع به وبلاگم بدونم.
    اگر دوست داشته باشي ميتونيم لينک تبادل کنيم.

  4. کمال Says:

    یعنی انقد خرم انقد اینو تکرار می کنی؟


  5. خيلي اعصابت نارحت مي باشدها !
    کي به خود برسيد …
    اصولا اين شطحيات نشانه هاي خوبي براي يک انسان شاداب نيست.


  6. خيلي اعصابت نارحت مي باشدها !
    کمي به خود برسيد …
    اصولا اين شطحيات نشانه هاي خوبي براي يک انسان شاداب نيست.


  7. این پستت مرا یاد کامنت آن آقا در یکی از پستهای قبلیت انداخت.


بیان دیدگاه