من و دوست‌پسر بریتنی؛ یک تفاهم، یک اعتراف

فوریه 12, 2008

زمانی …

هيچي – هيچي بابا!

 

 

 

 

(*) ، (*)

پ.ن. عمومی: این مطلب به فاصله اندکی پس از انتشار با پررویی تمام ویرایش شده است.

پ.ن. محرمانه: بوسم می‌دی اسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی دونقطهدیبزرگ

 

كلاً بعداً نوشت: اعتراف ناكرده مان را كلاً پس گرفتيم رفت.

13 Responses to “من و دوست‌پسر بریتنی؛ یک تفاهم، یک اعتراف”


  1. تو میرداماد دیدمش. صدوهشتاد کم کم قدشه
    یک ندید بدید!

  2. Gajamoo Says:

    شرمنده که متوجه این پستتون نشدم.
    یعنی نفهمیدم.
    موفق تر از همیشه باشی

    تقصير منه جانم

  3. hard abusive Says:

    معذرت میخوام ؛ عزیزم ، (اينجا خانواده نشستي هاردجان!) گفتی ؟
    میگم نکنه به مهتاب کرامتی حسودیت میشه هان ؟

  4. bahoone Says:

    سلام ..
    راستشو بخواین منم متوجه این پستتون نشدم همانند دوست عزیز دیگر ..
    اولین باره میام اینجا ..
    ایشالله دفعات بعد مطالب بیشتری از وبتونو می خونم ..
    وقت کردین یه سر بزنید ..
    منتظرم ..
    موفق باشین … .. .


  5. واي که من دلم لک زده بود واسه خاله زنکي بازي ! حيف… اين سبزي هام داره فاسد ميشه و هيچ سوژه مناسبي براي غيبت و درد دل کردن و اينا پيدا نميشه !!!!

  6. Atoosa Says:

    هاننننننننننننننننننننننن؟
    آهان!
    هیچی!

  7. modir Says:

    راست می گه تقصیر خودته که منم متوجه نشدم . همون قد فهمیدم که چند وقته روبراه نیستی .

  8. hard abusive Says:

    (ویرایش شده!) گفتی ناردونه ی من !

    هاردجان! برادر من.. پدرمن. پدربزرگ!

  9. کمال Says:

    چه جالب، شکفته شدی؟

  10. کمال Says:

    از پیغامک فهمیدم.
    اینم اسم باحالیه

  11. کمال Says:

    مبارکه. من می گم تو باید با یکیشون ازدواج می کردی اونوقت یه تنوعی برای ما هم ایجاد می شد. می اومدیم بزن و بکوب و برقص و از این حرفا.
    اون عددهاهم برای امتحان یه چیزی بود. باید قبلا پاکشون می کردم

  12. کمال Says:

    پس حله، سالی هم موافقتش رو اعلام کرد. کی قرارش رو بزاریم؟


پاسخی بگذارید

