وبلاگ من

مارس 7, 2008

1000.jpg

8 Responses to “وبلاگ من”


  1. من واقعا نگرانت هستم.
    واقعا ِ واقعا.

  2. کمال Says:

    یعنی صلوات بفرستیم؟ یا منظورت صدق الله العلی العظیم بود؟
    او ن لینکم امتحان کردم مشکلی نداشت، با یه مرورگر دیگه امتحان کن شاید باز شد.


  3. می بخشید، «ها؟» یعنی چی دقیقاً؟!
    از این پست هم سر در نیاوردم.

  4. mychamber Says:

    ببینم تو سرت به جایی خورده؟

  5. گجمو2 Says:

    ببین شکوفه خانم،قلباً با نظر سالومه موافقم.

  6. زهرا Says:

    برای دانشجوهام مطلب واقعا شاهکاری بود مرسی

  7. raoros Says:

    عجیبه من از این مدلیا ندیده بودم تو بلاگت که!
    ولی خیلی خوشگله
    حالا اتفاقی افتاده و اینا؟

    شکوفه: سر است دیگه! گه گاه به گوشه کنار میخورد- اما واقعیتش این روی جلد یک کتابی بود، هست که یکی از دوستان اخیراً منتشر کرد و خیلی ذوقشو داشت- من هم به به! خیلی ممنون جوگیر شدم!

  8. برابر Says:

    alAhomasalealAmohammadvaAlemamad
    تكبير


پاسخی بگذارید

