دل من

ژوئن 30, 2008

 

 

دل من حال‌ش خوشه اصلاً بلد نیست بگیره

ولی خیلی تنگ می‌شه گاهی می‌ترسم بمیره

دل من حال‌ش خوشه اصلاً بلد نیست بگیره

ولی خیلی تنگ می‌شه گاهی می‌ترسم بمیره. . . . . .

اما بازم به خودش میاد و سوسو می‌زنه

باز حیاط خلوت سینه‌ام رو جارو می‌زنه

میگم‌ش تا کی می‌خوای عاشق بشی و بشکنی؟

به روی خودش نمی‌آره می‌پرسه با منی؟

تقدیم به همه‌ی دوستان و دشمنان که نگران حالات و احوالات ما شدند این روزها. با عشق.

 

پ.ن.: از کیسه‌ی خلیفه بخشیدم.

7 Responses to “دل من”

  1. شادافسرده Says:

    …حافظا…


  2. خیلیا هستن از کیسه خلیفه هم نمی بخشن !

  3. تراموا Says:

    دل من حال‌ش خوشه اصلاً بلد نیست بگیره

    ولی خیلی تنگ می‌شه گاهی می‌ترسم بمیره (*2)


  4. ای بابا تو خونه ی خودمونم نمیتونیم بریم


  5. الحمدالله
    نگران بودیم ❗

  6. parsifa Says:

    سلام ناردانه خانوم خواهر عزیزم خیلی خوشحالم که به وبلاگ من سر زدی ابجی من شمارو لینک کردم اگه به من افتخار بدین لینمو بزارین ممنونم ازتون امیدوارم بازم بهم سر بزنین http://www.parsifa.wordpress.com

  7. ترسو Says:

    کامنت گذار گرامی! کامنتِ حاوی دری وری شما ویرایش شد. ضمناً اسم مناسبی برای خودتون انتخاب کردید ولی جدی چی باعث شده اونقدر بترسید که حتی یک آدرس ایمیل هم از خودتون نگذارید؟!


پاسخی بگذارید

