این‌روزها دیگه دارم از خودم مأیوس می‌شم. شما چطور؟

اکتبر 31, 2008

یک‌نفر قاطی پی اچ دی ها شده و من تمام سال گذشته رو یللی تللی کردم و برنامه‌ام برای امسال هم همینه؟ بعد از کشف این حقیقت تلخ‌تر از ته خیار متنبه شدم؟ نه. رفتم همه‌ی بلاگ‌اسپات رو خوندم و خیلی جالب بود. پیشنهاد می‌کنم. همین.

+ الآن هم می‌رم رخت‌ها رو پهن کنم.

17 Responses to “این‌روزها دیگه دارم از خودم مأیوس می‌شم. شما چطور؟”

  1. modir Says:

    این روز ها که می گذرد شادم
    شادم که می گذرد این روزها

  2. guilanica Says:

    ناردونه جان . چه پیشنهاد جالب بود . منم لذت بردم از این وبلاگ . ممنون نازنین .

  3. کوهیار Says:

    ما خیلی وقته

  4. gajamoo2 Says:

    مگه خیارم تلخ میشه؟ 😀
    جای همه اینا زود بدو به درس و مشقت برس تا شاگرد اول شی 8)

  5. مانیا Says:

    خودتو بیشتر واسه خواننده هات معرفی میکنی؟مثلا چند سالته؟


  6. نمی دونم چرا میام اینجا یاد جلال آل احمد می افتم 🙂
    گاهی ته خیار بودن هم لازم می شه!!

  7. DESERTER Says:

    این یارو رو دیگه از کجا پیدا کردی؟
    راستی .. منو همه جا فقط DESERTER صدا کن ..ممنون.

  8. weblogchi Says:

    سلام عزیز
    به خاطر دیر کردن شرمندم
    رفتیم روی سایت اصلی کار میکنیم
    لینک به ایمیلت ارسال میشه.عضو میشه و رو تاج سر ما جای میگیری.من ارادتمند تک تک بچه های وبلاگستان هستم.
    به خاطر تاخیر پوزش میخوام

  9. DESERTER Says:

    نه فقط واسه تو نیست… به خیلی ها که رعایت نمی کنن گفتم (از جمله همین گجمو) اما تو کت بسیار از مردمان نمی رود گویی.

  10. تراموا Says:

    خوبه که. از الواطی‌ت لذت ببر

  11. ar Says:

    من اومدم بگم که آره! خیلی عجیب‌ه که بینِ اون همه پست اون‌جا کامنت گذاشتین! D:

  12. کپو Says:

    بی خیال بابا دلت خوشه ها! ما که تو این فوقش هم موندیم پی اچ دی پیش کش 🙂

  13. ar Says:

    تبریک می‌گم، شما به صفحه‌ی اول رسیدین (-;

  14. essi Says:

    سلام و خسته نباشید
    چنانچه با تبادل لینک موافقید(آمارم بالای 8000 هست)
    ما را با نام:
    افسانه جومونگ ، سریال جومونگ
    لینک کنید
    و نام لینک خودتون را برای ما بفرستید
    با آرزوی موفقیت

  15. ar Says:

    تا حالا که فقط جلو رفتین، اگه به همین صورت ادامه بدین موفق می‌شین که برایِ پست‌هایِ هنوز نوشته نشده‌ی من هم کامنت بذارین! D:

  16. gajamoo2 Says:

    اومدم ببینم از مایوسی در اومدی یا نه؟
    امشب 4 صفحه بیشتر مشق بنویس تا دست خطت خوب شه،بعدش درساتو بخون.
    یادت نره؟ 8)


  17. سلام
    میبینم که بالاخره از حالت خصوصی این جور مسائل بیرون اومدی !:)


پاسخی بگذارید

