یک قرارِ خوشبخت

نوامبر 4, 2008

ولی انقدر روز آخر انتظار سخت‌ می‌گذره، ترجیح می‌دم کنسل کنم کلاً.

+ به دوشیزه شین‌ام:
من حسرت به دل هیچ کاری نیستم که به واسطه‌ی مرئی بودنم نتونسته باشم انجامش بدم. آیکون دون کیشوتی چیزی

23 Responses to “یک قرارِ خوشبخت”

  1. gajamoo2 Says:

    یعنی چی؟ 8)
    منظورت اینه کت و شلوار مونو آماده کنیم؟
    آره؟
    ایشاالله مبارکه.

  2. دوشیزه شین Says:

    چون الان در مرئی بودن داری به چیزهای خوبی میرسی و منتظری دیگه دوس نداری نامرئی باشی.
    منم حسرت نداشتم.یکم کنجکاوی و فوضولی و بدجنسی :دی

  3. ar Says:

    مسئله حسرت نیست! مسئله این‌ه که حضورِ آدم، یا حداقلِ حضورِ مرئیِ آدم رویِ وضعیت تأثیر می‌ذارن. (حالا صرفِ نظر از دزدی و این‌جور جلف بازیا P-:)

    مثلاً این‌که بتونی تنهاییِ یه نفر رو ببینی. یه چیزی تویِ «بارِ هستی» بود که دختره برایِ تمرینِ نمی‌دونم چی چی، جوری رفتار می‌کرد که انگار کسی تویِ اتاق نیست. یه چیزی تو این مایه‌ها.

    پ.ن. خاک به سرم! کامنتِ مربوط گذاشتم! D:

  4. ar Says:

    البته حضورِ آدم تآثیر نمی‌ذارن! تأثیر می‌ذاره! ولی خوب به هر حال P-:

  5. DESERTER Says:

    بی خود می کنی از این ترجیحا می دی. 🙂

  6. Persian Says:

    سلام دوست عزيز
    من مدير وبلاگ سرزمين موعود هستم ، خيلي دوست دارم با شما و وبلاگ قشنگتون تبادل لينک کنم ، اگه امکان اين امر هست لينک من رو با نام “عکس خفن و فيلم خفن ” در وبلاگتون قرار بديد من هم لينک شما رو در وبلاگم قرار ميدم.
    راستي امروز يک کليپ دارم از يه زني که 3 تا سينه داره ، حتما ببين ، خيلي عجيب غريبه !!!
    sarzaminmoud.wordpress.com


  7. ناردونه ای!!
    نخست : لینکت به وبلاگچی دات کام اضافه شد
    دوم اینکه ممنون میشم یه لوگوی جدید از رادیو وبلاگستان بذاری و به سایت لینک بدی
    سوم : آیکون دون کیشوتی چیزی یعنی چی؟!

  8. modir Says:

    کنسل کن . این پستت رو فهمیدم

  9. weblogchi Says:

    دنبال فیدبرنرت بودم پیداش نکردم فید وردپرستو گذاشتم تو فیدخوان وبلاگچی.اگه فیدبرنر داری لینکشو برسون بهم 🙂

  10. کپو Says:

    خب می بینم که …. 😉

  11. کپو Says:

    ببین این مردم ابراز احساسات می کننت خداس! یادم باشه ازت بپرسم منم بذار تو صفحه ام:)


  12. کنسل کن، هیچ کدومشون ارزش ندارن!!!

  13. gajamoo2 Says:

    دو تایی در حال تقسیم خوشبختی هستید؟
    کجایی؟!!!!

  14. ar Says:

    الآن دیگه وقتشه!

  15. ar Says:

    لازم نیست پورن باشه، اروتیک هم باشه کافی‌ه، شما هم که می‌تونی با کفشات بیای تو، کفشات هم که به حد کافی اروتیک هستن، خلاصه که حل‌ه!

  16. مايسا Says:

    درويشي را گفتند كه دلت چه خواهد؟گفت انكه دلم چيزي نخواهد

    مانا و سر بلند باشيد
    http://www.maiysa.blogspot.com

  17. کپو Says:

    گود فور یووووووووووووووووو 🙂

  18. کپو Says:

    اگه حال داشتم 5تا می ذاشتم برات کامنت تا اون ابراز احساسات کاملن برا من بشه 😉
    خوشم می یاد جالبه! می بینی اینجوری هام که می گی نیس یا این جوری ها که خودم حتی می گم من با یه کامنت هم دلخوش می شم خودت که دیدی;)

  19. کپو Says:

    بابا ایول! پست نمی دونم چندمی قبلیتان را خواندیم و چشممان روشن شد به … قسم! ما رو بگو فک می کردیم صاحب این کفش های قرمز یه دختر ناز نازی و مامانیه. ای دل غافل 😉

  20. کپو Says:

    خب چهارمیش هم اختصاص می دیم به سوال قدیمیمان که چه جوری می شه اون «ابراز احساسات» رو به صفحه ام اضافه کنم؟

  21. کپو Says:

    پنجمیش هم اینکه امیدوارم امروز دیگه کسی کامنت نذاره که 5تاش برا من باشه :))))))))))))

  22. کپو Says:

    عجب هارمونی عجیبی دارن این کپوها! ببخشید قاصدک ها !!!
    نمی خواستم این یکیو بذارم اما این «کپو» ها خودمو سرحال آوردن :))


پاسخی بگذارید

