سیب‌واک

نوامبر 11, 2008

از عوارض بی‌همخوابگی : فرد شب‌ها به‌جای مسواک زدن سیب می‌خورد.

19 Responses to “سیب‌واک”

  1. ar Says:

    نو کامنتز؟!

  2. کپو Says:

    از عوارض همخوابگی: فرد شب ها به جای لالا پیجشو آپ می کنه!

  3. کپو Says:

    اون «بی» پیش ما جاموند :))))))))))))

  4. کپو Says:

    می بینم که بعله … جیگر کیو می خوری؟!!!
    ما خودمان اینکاره ایم حواستان به خودتان باشد گفته باشیم ها:)))))))))
    بعدش ام اگر می دانستیم که مرض نداشتیم خدای ناکرده که الکی از خودمان سوال در کنیم هی … حداقل بوگو کجا باید فعالش کنم!

  5. gajamoo2 Says:

    سانسکریتی بید ناردونه؟
    رسیدن تون از قرار خوشبختی بخیر 😀
    نکنه این سیبو شازده بهت داده تا شبا واک نزنی؟

  6. کپو Says:

    ببین جواب سوال منو ندادی من گند زدم به پیجم برو ببین بعد بهم بگو چیکار کنم

    ما ایمیلتان را نیافتیم شما به ایمیلمان kappoo_k@hotmail.com
    بزنید پلیز 🙂

  7. کپو Says:

    می بینم که کسی برات ابراز احساسات نمی کنه جیگر 😉

    مرسی از اینکه اسلن به روی مبارک نیاوردید و … خودمان بعد از کلی تلاش و عرق ریختن تو این سرما یه کارایی کردیم و یه اشکالاتی برطرف گردید به حول و قوه الهی اما چند نکته رو نتونستیم بحلیم و همچنان باقی است تا ببینیم چی پیش می یاد…
    زمنن لینکتان به پیج مبارک افزون شد 🙂
    زمنن دوم اون کامنت قبلی ما رو اصلاح بفرما پلیز که ادرس ما همین جور ولو شده اون وسط و …

  8. کپو Says:

    کو کجاس ؟ :)))))))))
    جی میلتو چک کن پلیز

  9. darabian Says:

    جالب بود

  10. modir Says:

    بعد از مدتی دیگر سیب هم نمی خورد


  11. چه بامزه بود،


  12. وا ؟؟ عکسش که صادق نیست؟ یعنی مسواکزناش همخوابه دارن؟؟ آخرت زمون که میگن اینه ها

  13. 21mehr Says:

    درود بر شما هم میهن گرامی
    آقا آیا شما هم در اینجا»آلمان» زندگی می کنید!؟
    خواهش میکنم یک تماس با من بگیرید، چون من به هیچ وجه هیچ ایمیل آدرسی از شما بدست نیاوردم!؟

    shahlajoon2003@yahoo.de
    shahla.rezai@gmail.com

    هر آدرسی که بیشتر راه دستتون است بی زحمت یک ایمیل برایم بفرستید.
    در پاسخ به ایمیلتون شماره تلفنی از خودم نیز به شما می نویسم.
    خدانگهدارتان باد و بدرود.


  14. و از عوارض همخوابگی : فرد شب ها «مو» ی مسواک را نمی زند!

  15. کپو Says:

    ظاهرن بدجور هنگیدی آبجی خانوم. من نگرانت شدم حداقل می گفتی هنوز زنده ای که ما نگرانت نشیم !
    نمی دانستیم پدرتان اینجور درمی آید مگه نه زودتر مرخصتان می کردیم 😉

  16. تراموا Says:

    مفاهیم عمیق اروتیک


  17. و حتی با لباس میخوابه!


پاسخی بگذارید

