داداش باشمام

نوامبر 17, 2008

با همه‌ی این‌که می‌دانم اینجا خانواده نشسته ولی متذکر می‌شوم؛
بد نیست فارسی‌زبان تفاوت واژه‌های س.ک.س.ی و ح.ش.ر.ی را بداند آخه.

27 Responses to “داداش باشمام”

  1. ar Says:

    اصلاً خانواده چرا باید این‌جا بنشیند؟ خانواده باید برود در همان کانونِ گرم‌ش بنشیند و به فراخور حال، کشک‌ش را بسابد یا ماست‌ش را بخورد. خانواده را چه به این‌جا؟

  2. diisignotis Says:

    اگر ممکنه تفاوتش رو خودتون زحمت بکشید توضیح بدید برای خانواده!

  3. gajamoo2 Says:

    منکه چیزی ندیدم 😀
    تازه خونواده ام پشت به مانیتور نشستند و دارند طراحی می کنند » نقش های پیکاسویی در معماری 😀 «


  4. یا اللاه,یا اللاه
    چادر بسرن همه…
    عرض کنم این کلمه ی فرنگی قرطی سوسول بی نواخت بی غیرت ننه نامعلوم , یعنی بی نامووسی یعنی بی حیایی یعنی چش سفیدی
    اون کلمه وطنی یعنی غیرت , یعنی سبیل گرو میذاری که چی ؟ نه ماه نشده کمتراز 2 قلو تحویل نگیری…

  5. مایسا Says:

    باباب جان همه می دونند !!!!

    شما رو لینک کردم
    مانا و سز بلند باشید

  6. نازنازي Says:

    اي بابا، بي خيال آبجي، اين كلمه ها ديگه برا خيليا عادي شده

  7. کمال Says:

    هان؟ من که داداشت نیستم

  8. مانیا Says:

    خب بگو فرقشونو…

  9. مایسا Says:

    با یک طرح اقتصادی به روزم
    http://www.maiysa.blogspot.com

  10. داروگ Says:

    اره خب بد نيست

  11. Victorine Says:

    الان من ترک زبانم چیکار کنم؟
    ( هی من بلاگمو عوضیدم… اگه خواستی بیا اینجا)

  12. sara Says:

    اتفاقن اگه روی صحبت ات با خانواده ها بود بهتر بود خاهر من…خانواده ها این چیزا رو بدونن به صورت کاملن کلاسیکی این دانش رو به دوستان مورد خطاب شما هم آموزش می دن…

    از ما ک گذش خاهر دیگه جهننم!


  13. تفاوت یعنی چی. کلامی یا موضوعی! آخرش به یکجا ختم مگه نوشه!!!!

  14. Ashouk Says:

    نه تنها بد نیست بلکه واجب است
    .
    .
    ()

  15. کپو Says:

    اول اینکه همه با خانواده نمی یان اینجا
    دوم اومدیم یکی داداش نبود
    اونوخت چی؟!!!
    😉

  16. کپو Says:

    اون تصویر نازنین ما رو چیکار کردی؟!

  17. DESERTER Says:

    اعتراض وارد نیست… خیلی جاها می تونن به جای همدیگه بکار برن
    راستی یه سالم شد :
    https://balatarin.com/permlink/2008/11/22/1455597

  18. مايسا Says:

    خودت بگو +چند سايت مربوطه !!!!!!

  19. کپو Says:

    بابا ناسلامتی ما یه تصویر کپو یا همون قاصدک داشتیم!
    بعدشم قلم کامنتدونیت خشگل نیس 😉

  20. کپو Says:

    ضایع می کنی منو آره؟!!!!
    دارم برات 😉

  21. کپو Says:

    راستی اینجا چه جوری می شه عکس آپلود کرد؟! اصلن می شه یا نه؟

  22. کپو Says:

    خودم فهمیدم (شکلک قهر)

  23. دوشیزه شین Says:

    چون نوشتید داداش با شمام من نظر خاصی نمیدم !


  24. مخاطبهاتونو چرا ف.ی.ل.ت.ر میکنین؟

  25. امین هاشمی Says:

    کامنت قبلی ارسال نشد؟ 😦

    یعنی باید بازم به شانسم فحش بدهم؟

  26. تراموا Says:

    به هر حال بحث تخت‌خواب مطرحه دیگه


پاسخی بگذارید

