این غرور بی‌مرام

نوامبر 26, 2008

33

او

شده از همیشه، توی خانه‌ی مردی باشی و هی ببینی‌اش باز دل‌ات آن‌قدر تنگ‌اش باشد که بخواهی برداری کت‌اش را بو کنی. سر آستین‌اش را بچسبانی به لب‌ات. بوی پاکت سیگارش را ببلعی؟ شده آن‌قدر بی‌تاب شوی برداری همه‌ی این کارها را بکنی واقعاً؟ و او توی اتاق کناری باشد و نفهمد و نداند و سال‌ها پیش، یکی از روزهای همیشه، یا شب‌های آن، خودش این غرور بی‌مرام را درون‌ات کاشته باشد؟
آن مرد وسطی را می‌گویم؛ شده؟

33 Responses to “این غرور بی‌مرام”

  1. weblogchi Says:

    مغرور بودنش کمتر از معقول بودنش به چشم می آید

  2. کپو Says:

    اول: قهرو خودتی! اون اسمش یه چیز دیگه بود 😉
    دوم: من امروز جدی ام و اصلن شوخی نمی کنم
    سوم: چرا نه!آره منم باهات موافقم خودشون باعث شدن ما اینجوری بشیم. در مورد من که اینجوریه هرچند شاید یه جاهایی آدم باید سعی کنه از اون حالت در بیاد اما خیلی مشکله من که تا حالا نتونستم:)

  3. کپو Says:

    راستی عکس می نماییم یعنی چی؟!!!

  4. greenwoodsi Says:

    آره شده!
    لعنتی انقدر خوب کاشت این غرور بی مرام را که هنوز دست و پا می زنم!

  5. DESERTER Says:

    نه واسه من نشده

  6. مايسا Says:

    عجب عكس خفني انداختي
    از كجا گير آوردي خيلي با اين جور تيپ ها حال مي كنم

  7. gajamoo2 Says:

    این چیزایی که گفتی جزو علایق زنانه است و برای ما مردها کارساز نیست.
    با اینکه خودم، زمانی سیگاری بودم،هیچوقت دوست نداشتم سیگاری ببلعم.
    با اینکه همیشه پدرو بیشتر از مادر دوست داشتم و خیلی وقتا ازش خبر نداشتم و …… اما هیچوقت چنین حسی در من پیدا نشد که کتش رو بو بکشم و یا سر آستینش رو ببوسم.
    با اینکه الان خودم پدرم،فکر نمی کنم دخترم چنین حسی نسبت به من داشته باشه.
    با اینکه…………
    با اینکه…………
    با اینکه…………

  8. khazil Says:

    مردانه اش را بخواهی، بله شده.


  9. اينايي كه گفتي مردا هيچ حسي نسبت بهش ندارند، و اصلا نمي فهمند، هميشه همينجوريه، طبيعت مرداست…

  10. Necromancy Says:

    نه به جان تو. من آخر خودم مردم …. می دانی که!

  11. مانیا Says:

    آره شده و عجب تداخلی پستت با حس من داره…

  12. nillgoonn Says:

    راستش رو بخواي غرور آره .

  13. delzadeh Says:

    بیشتر از اون که غرور اون باعث این کارا بشه، تعلق خاطر باعث این کاراست

  14. کپو Says:

    می گم خوب ملتو سرکار گذاشتی ها! آخه ناقلا قلمت هم آدمو به خطا می ندازه من یکی که عمرن فک می کردم ناردونه خانوم … باشه 😉
    من که پسر نیستم ولی فک کنم پسرا غرورشون بیشتر از دختراس و اینجور مسائل بیشتر برا پسرا اتفاق می افته بعدشم دخترا معمولن بابایی ان و خیلی جاها در بیان احساساتشون راحت ترن 🙂
    البت من این توضیحات رو برا تو ندادم برا اون بنده های خدا دادم که کامنت گذاشته بودن :)))))
    راستی کجایی نیستی نمردی که یه وخت؟

  15. کپو Says:

    راستی نکنه تو واقعن …

  16. Endless Love Says:

    عجب حکایتی، غم انگیز بود.


  17. عشق بازي را ببين!!!!!!

  18. کپو Says:

    نُچ نمی شه آخه تو دختری نکنه فک می کنی من پسرم 😉

  19. کپو Says:

    یه چیز دیگه بذار خسته شدم(شکلک عصبانی) پست فروشی داریم ها تازه تخفیف هم داره با اشانتیون ؛)

  20. modir Says:

    چه عجب آپ کردی . آره شده . در مورد مادرم هر روز اتفاق می افته . فقط حیف که من زیادی مغرورم

  21. کپو Says:

    عکسی که گذاشتی(پست بالایی رو می گم) آدمو …. می کنه. هر چی دوس داری جای اون نقطه چین بذار اما چی شد یکهویی همچین عکسی گذاشتی؟!
    متنش خشگل بید جیگر ولی عکسش یه چیز دیگه ای بید ؛)

  22. عمو هوشنگ Says:

    بسیار زیاد ولی متاسفانه(خوشبختانه) عشق ما سیگار نمیکشه، عوضش کش سرش، که خیلی وقت پیش دست من مونده کار همین سر آستین و پاکت سیگار رو میکنه 🙂

  23. کپو Says:

    یعنی اینقد تابلو بود(شکلک خنگولانه!)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    که تو هم فهمیدی ؛)

  24. کپو Says:

    هدرت ینی چی آقا?!!!!!
    ما که نگرفتیم خانوم!!!


  25. سلام ناردونه خانم
    خوشحال شدم به وبلاگم سر زدید

  26. مسافر Says:

    نه والا، نشده. اما اینجوری که توصیف کردین، خوب ِ خوب میشه تصور کرد حستون رو…

    نمیدونم چرا حس میکنم این سه آقا جلوی برج میدون آزادی عکس انداختن! حسم درسته؟

    حس میکنی؟

  27. مسافر Says:

    عکسای قدیمی، آدمای قدیمی، لباسای قدیمی، مدل موهای قدیمی و… رو که میبینم میرم به خیالات.
    مرسی. این عکس، الکی برد منو تو خیالاتی که مدتها بود تجربه نکرده بودم.


پاسخی بگذارید

