مژده به تهرانی‌‌ها!

دسامبر 17, 2008

شکوفه‌برف

شکوفه‌برف

برف یعنی شکوفه در راه‌ست..

15 Responses to “مژده به تهرانی‌‌ها!”

  1. کمال Says:

    چه جالب. خوش به حال تهرانیا، هر چی امکاناته برا خودشون بر میدارن

  2. محبوبه Says:

    ba’le

  3. عمو هوشنگ Says:

    از پشت پنجره، با لیوان شیر کاکائو داغ می چسبه 😉


  4. + برف بازی بازگشت به دوران کودکی از دست رفته

  5. ar Says:

    نمی‌کنم چون لیوان می‌شکنه، و البته که همیشه با دست پر میای، اونقدا هم دیر جواب ندادی. لینک عکس هم نمی‌دم! D:

  6. کپو Says:

    آخـــــی! کمال جان اینجوریام نیس ها! یعنی همه چیزا خوب نیستن می دونی که … بعضی اوقات کسایی که اینجان آرزو می کنن یه جای دیگه باشن که بعضی از اون چیزا رو نبینن مث من … 🙂
    ضمنن من با عموهوشنگ موافقم ولی نسکافه رو ترجیح می دم 🙂
    و اما در مورد تو … نمی دونم آخه برف کجابود سریع آب شد رفت …

  7. کپو Says:

    این آواتار من چرا اینجوری می شه آخه (شکلک عصبانی!)
    اون لبخندا احتمالن باید چشمک باشن ؛)

  8. gajamoo2 Says:

    با سلام.
    خوشحالتر خواهم شد که با شرکت در این جشن،محفل ما رو با گرمای وجود خود رونق ببخشید.
    با احترام Gajamoo2
    http://guilanica.wordpress.com/2008/12/18/peyvandetan-mobarak/

  9. مریم Says:

    عجب!!! چه چیزای جدیدی!!


  10. برف يعني سرما خوردن
    تركيدن
    بدبختي
    اه

  11. آتوسا Says:

    داری میای تهران؟ :*

    داشتم می آمدم

  12. آزاده Says:

    خيلي متاسف شدم، خيلي ديره براي تسليت گفتن
    اميدوارم همگي آرومتر شده باشين و روزهاي بهتري رو پيش رو داشته باشين

  13. Farda mobile Says:

    با سلام . ادمین فردا موبایل هستم . سایتم روزانه 10.000 بازدید دارد و رنکم هم 3 هست . خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم . من شما را به نام وبلاگم لینک کرده ام ممنون می شم شما هم مرا به نام فردا موبایل لینک کنید و به من اطلاع دهید . با تشکر


پاسخی بگذارید

