آن‌کس که می‌خندد

دسامبر 18, 2008

daeesadegh

هنوز خبر ناگوار را نشنیده است؛ به مادرم چیزی نگفتیم، چون روزهای تعطیل را خیلی دوست دارد که برای خودش راحت بخوابد. چون دارد قند می‌سابد که جای شکر با پودر قند کیک بپزد که کام‌مان شیرین‌تر شود. چون می‌خواهد امشب جلیقه‌ی سفید‌صورتی‌ام را تمام کند. چون امشب خیلی زود است که بفهمد. چون یک‌روز دیرتر بداند هم یک‌روز است. چون پس‌فردا شب یلداست. چون آن‌قدر «آن‌ها که دیگر پیش‌مان نیستند» دارد یادشان کند که درازای شب کم می‌آید. چون این یکی را سی‌ یلداست که ندیده است…
از سر شب که شنیده‌ام هی می‌آیم برایش آف می‌گذارم که دایی هستی؟ نیستی؟ یک خبر از خودت بده. و کنترل‌جی می‌زنم. اسمایلی‌اش بیدار نمی‌شود. خبر را داده‌اند. مادر نمی‌داند. من که می‌دانم؛ باید ولی قبل‌اش موقعیت‌اش را به «just dead» تغییر می‌داد. دارم فکر می‌کنم آدم باید همیشه گوشه‌ی مسنجرش بنویسد در چه حالی‌ست.

+ آن وسطی من نیستم. آن‌روز من دنیا نبودم.

24 Responses to “آن‌کس که می‌خندد”

  1. کمال Says:

    تسلیت می گم

  2. Atousa Says:

    تسلیت می گم. امان از موقعیتهای اینطوری.

  3. مدیر Says:

    تسلیت می گم . اینقدر غمگین نوشته بودید که دورادور واقعا ناراحت شدم . خدا صبر عطا کنه .

  4. عمو هوشنگ Says:

    تسلیت میگم

  5. سارا Says:

    چی بگم خوب تسلیت با کلی غم 😦

  6. زندونی Says:

    من‌که در موقعیت مشابه شما با این تسلیت گفتن ها، تسلی نمی‌یافتم پس برای همین تسلیت نمی‌گویم و فقط آرزو می‌کنم خدا به‌ شما و به مادرتان صبر بدهد.
    یک‌روز ما هم می‌شویم از “آن‌ها که دیگر پیش‌شان نیستند”…

  7. sheyda Says:

    همیشه خیلی خوشحال بودم که یه عالمه دایی دارم. اما نمیدونستم که سال به سال رفتنشون بدجوری عذابم میده.دارم خفه میشم.میترسم از اینکه دیگه دایی نداشته باشم.
    میترسم که دیگه هیچکسو نداشته باشم…..

  8. manbedoonesansoor Says:

    متاسفم

  9. احسان Says:

    …..

  10. مانیا Says:

    خب نگفتی اون خبر نا گوار چی بود؟دایی نمیاد؟

  11. مهدي Says:

    توصيف بسيار تاثيرگذاري كرده بودي. خدا رحمت كنه دايي ات رو و صبر به شما و مادرت بده.

  12. DESERTER Says:

    بالاخره یه روز قرار بود بره دیگه

  13. Endless Love Says:

    خدا رحمتشون کنه، تسلیت عرض می کنم.

  14. elham Says:

    ناردونه جان خیلی متاسف شدم.غم انگیز بود.


  15. از صمیم قلب تسلیت می گم دوست من

  16. کپو Says:

    و پس از سکوت …

  17. marzi Says:

    رفیق من لینک کردمت. اگه دوست داشتی سر بزن با هم آشنا شیم.


  18. سر همگی سلامت.


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

