از قول تو به خودم می‌گویم

ژانویه 23, 2009

گل ابریشم من، گل که دل‌ش سنگ نمیشه..

پ.ن: خصوصی نیست!

15 Responses to “از قول تو به خودم می‌گویم”

  1. محبوبه Says:

    هم گل دلش سنگ ميشه هم يار هم دوست هم رفيق هم اوني كه بهش اميدداري هم اوني كه ازش مطمئني هم اوني كه خيلي قبولش داري هم…


  2. پس چی می‌شه؟ هار هار هار هار

  3. pashmoddin Says:

    گل که دل نداره؛ خودش خبر نداره!

  4. diisignotis Says:

    خر می‌شه

  5. hard abusive Says:

    مهم اینه که ک.ونش نرم باشه

  6. دوشیزه شین Says:

    بله بله
    پیام دریافت شد 🙂

  7. کپو Says:

    گل ابریشم!!!!

  8. عمو هوشنگ Says:

    اگه فکر کردی من ظرفا رو میشورم، کور خوندی 😉

  9. کمال Says:

    همون که تو می گی

  10. DESERTER Says:

    پی بگیره دورشو خوبه؟


  11. اسمایلی مشکوک زنی در قالب خصوصی نبودن!

  12. ar Says:

    در جوابِ کامنت:
    البته مشکل از من‌ه که ذهن‌م منحرفه!


پاسخی بگذارید

