دیروز و امروز

ژانویه 25, 2009

تقریباً به هر بلاگی سر ‌زدم طرف داشته امتحان می‌دا‌ده؛ یک فازی می‌ده من دارم امتحان می‌گیرم
یکی از رو یه سری مشخصات فرضی رسیده این‌جا و تحت ماتحت‌ام هم رو شده براش؛ یک فازی می‌ده یادش می‌کنم
تو خواب و بیداری درِ گنجینه‌ی لغات رکیک‌ام رو به سوی شخص شخیصی باز کردم، یک فازی می‌ده از ظهر تا حالا دارم جاش شکر میل می‌کنم
هفت نفر شدند نه*، یک فازی می‌ده براشون می‌ذارم همون نه
دیشب خواب بدی دیدم، یک فازی می‌ده می‌بینم موضوع‌اش عیناً مثه هر چهل و اندی شبِ قبل‌اشه

*= 9

12 Responses to “دیروز و امروز”


  1. یزید ده بده دیگه


  2. دهن آدمو باز میکنیا! ده بده بلکه این 7 ما رو هم ده کردن!

  3. زندونی Says:

    پس لابد می‌دونین که دانشجوها به استادایی که نمره‌ی نه‌شون رو همون نه می‌دن چه ارادت‌های ویژه‌ای ابراز می‌کنن!


  4. تو بگو جون قفل چمدون اصن. نمیدم

  5. diisignotis Says:

    عقده‌ای بازی در نیار دیگه بابا، اه

  6. ar Says:

    هه! من نه امتحان دارم نه امتحان می‌گیرم!
    به جاش پایان نامه دارم و پروژه‌ی نیمه‌کاره!

  7. ar Says:

    اصولاً درس یا اهمیت داره یه نداره! و اصولاً دانشجو باید در حینِ خوندنِ درس متوجهِ اُهُمیتِ درس بشه! اگه در طولِ ترم متوجه نشه، با یه دور دیگه گرفتنِ درس هم متوجه نمی‌شه! مثلِ رفیقِ شفیقِ ما که الآن برایِ سومین بار آمار یک گرفته و اصلاً هم قبول نمی‌کنه که آمار مُهُمُه! در نتیجه انداختنِ دانشجو تأثیرِ آموزشی نداره! در نتیجه انداختنِ دانشجو اهدافی غیرِ آموزشی دنبال می‌کنه!! حداقل غیر از آموزشِ درسِ مربوطه! ممکنه هدف‌ش آموزشِ این نکته باشه که: «کــ.ــونتون پاره‌اس! کلاً!» یا این‌که استاد اعصاب معصاب نداره و می‌خواد این نکته رو به دانشجوها آموزش بده. ولی نکته‌ی کنکوری این وسط این‌ه که دنیا ارزشِ این حرفا رو نداره! در نتیجه شما باید بگین «کـــ.ــونِ لقتون» و ده بدی. البته می‌تونی بگی «کـــ.ـــونِ لقتون» و بندازی‌شون. مهم «کـــ.ـــونِ لق»ه!

    این بود اندرزهایِ نه چندان خیرخواهانه‌ی ما!

    هر چند در کمالِ تأسف و تأثر (برایِ دانشجویانِ مربوطه) به نظرم لو رفتنِ مکان و شکر میل کردن اهمیتِ بیشتری داره نسبت به هفت تا نه(=۹)!

  8. ar Says:

    نه! بلد نبودی! P:<

  9. دوشیزه شین Says:

    اوم

    وای نمیدونستم این قدر سنگ دلی :)) پاسشون کن

  10. خازییل Says:

    ممممممممممممممم

    خیلی خوب، هرطور صلاح می دونین. من که همتون رو نفرین کردم از دم.

  11. bahareman Says:

    منم موافقم یه کوچولو، حال می ده بعضی مواقع حال بعضیا رو بگیری:)


پاسخی بگذارید

