پیشانی‌نوشت

فوریه 1, 2009

– الو.. کجایی؟ زنگی.. پیامی.. جوابی.. سراغی..
: دیگه با من تماس نگیر لطفاً. من متاهل شدم.

.. بوق ممتد
نه که یک‌هو به سرم زده باشد، در اصل محضِ خاطرِ تلنگرِ سفتی که کمی پیش خوردم تصمیم گرفتم اینطوری دُمِ یک‌چند آدم که بی‌ربط و ترتیب جای خودشان را توی زندگیِ نه‌چندان دهن‌سوزِ من می‌بینند، بچینم.

آقا محضِ نمونه یک‌نفر بگو باور کرد. نکرد!

14 Responses to “پیشانی‌نوشت”

  1. محبوبه Says:

    دروغت از در تو نمياد بعد مي خواي ملت باور كنن اونم اين ملت

  2. delzadeh Says:

    باور کنیم؟

  3. pashmoddin Says:

    حیف زندگیمون بود!

  4. diisignotis Says:

    اول مطمئن شو جاشون پر کردی بعد دکِشون کن
    یه‌وخ دیدی سراب بود،والا

  5. عمو هوشنگ Says:

    به منم فقط صبح ها که شرکتم زنگ بزن ( متاهل شدم ) 😀


  6. می‏شه باور کرد؟!

  7. شازده Says:

    یک کم بهتر خالی ببند.

  8. کپو Says:

    من که باور کردم 🙂 راستی قیچی کو؟!

  9. Endless Love Says:

    چه تلنگر سفتی خوردی؟
    شاید اینطوری باور طرف نشه، اما منظورت رو متوجه میشه!

  10. مریم Says:

    سلام من لینک کردم تهم منولینک دوست من
    بانام بهترین عکسها
    باتشکر

  11. NoName Says:

    با اجازه ی بزرگترا بببببببببله

    از امروز همتون برید گم شید!من دیگه اون آدم دیروزی نیستم

    ، اصلا ،حالا من یه شووَر دارم .


پاسخی بگذارید

