آدم عادت می‌کند

مه 5, 2009

تنها شده‌ام، و کسی نمی‌فهمد (یعنی درک نمی‌کند) و خجالت می‌کشم که بگویم؛ مثل آدمِ گنده‌ای که برایِ نبودنِ گربه‌یِ رویِ دیوارشان افسرده می‌شود و به هیچ‌کس نمی‌گوید چه‌اَش است. آخر عادت کرده بودم. مثل صبح روزِ بعداز امتحاناتِ پایان‌ترم که با دلهره بیدار می‌شدم؛ یادم رفته بود دیروز امتحانِ آخر بود.
آدم آخر به کابوس‌های‌اَش هم عادت می‌کند و فراموش می‌کند که دیگر نباید دل‌اَش شور بزند. یادش می‌رود دیگر دلیلی ندارد خوابِ بد ببیند. اصلاً دل‌اَش تنگ می‌شود و فکر می‌کند یک چیزی را یک جایی جا گذاشته یا پنجره‌ی اتاق را خوب نبسته یا کلیداَش روی در مانده است.
ولی آدم‌ها، توی اتوبوس می‌خندند، یا برای‌اَت دعا می‌کنند و نمی‌دانند یک‌نفر ممکن‌ است نگرانی‌اش را گم کرده باشد.

42 Responses to “آدم عادت می‌کند”

  1. sahel Says:

    چه تلخ است قصه عادت …

  2. تراموا Says:

    ما همه عادتیم!

  3. ar Says:

    بوق!


  4. حقیقت تلخه.

  5. شین Says:

    سلام
    درک می کنم

  6. محبوبه Says:

    اينم عادته كه بيام به اين صفحه سر بزنمو يه چيزي توش بنويسم ؟

  7. احسان Says:

    اتفاق تو از همان اول نباید می افتاد و حالا که افتاده است دیگر نمی توان آن را پاک کرد یا فراموش کرد اما شاید پاک کنی باشد تا مرا برای همیشه پاک کند
    چند روایت معتبر/مصطفی مستور

  8. مانیا Says:

    به عادت کردنم عادت میکنی!

  9. ar Says:

    ناردونه خر است!

  10. ar Says:

    دیدم خیلی وقته داری عادت می‌کنی، گفتم یه انگولکی بکنم ببینم تکون می‌خوری یا نه P-:

  11. ar Says:

    چیز، این گل بودن منظور اسمش بود؟ (:<

  12. FM Says:

    خدایا آدم دلش براامتحان تنگ شه

  13. جیدن Says:

    ناگزیریم به عادت کردن به عادت ها


  14. منم احساس می کنم یک جورایی هم درد شمام. فکر می کنم که می فهمم چی می گید.از آشنایی باهاتون خوشحالم.

  15. Calabros Says:

    من تو رو گیر بیارم دارت می زنم…. چرا نمیای فیس بوک؟ هان؟ چرا پوک نمی کنی دیگه؟ فکر کردم تو رو هم گرفتن… دلم شور زد دیوونه…می فهمی؟ یه یخی مثل من دلش شور بزنه میدونه معنیش چیه؟… بزنم موهاتو بکنم؟
    اون لینکمم درس کن… ایش!

  16. Calabros Says:

    این وحشی ها که من میشناسم هر چی جلوشون سبز بشه میزنن. بچه نباش.


  17. منم فردای روز آخر امتحان از خواب پریدم… چقدر خوشحالی ه اینکه فهمیدم بیخودی پریدم لذت بخش بود!


  18. حالا اگه عادت نمی کردن؟ زندگی چقدر سخت می شد !

  19. sadaf Says:

    من می خوام عادت کنم الان! از هر نوعش باشه.

  20. عمو هوشنگ Says:

    یادش بخیر … چه زود خرسی گنده شدیم


  21. عادت کردنش سخته
    عادت که کردی راحت می شه

  22. صدف Says:

    cheghad man hey biam inja ba ye poste ghadimi roobe roo sham! doros nis dge! hata age man bikhodi vas ekhodam ehsase samimiat konam bazam bayad be commentam baha bedi !va update koni!:D

  23. Mohsen Says:

    نمیشه گفت امیدوارم زودتر دل شوره ات نگرانیت دلواپسی ات را پیدا کنی

  24. شین Says:

    سلام

    کجائی؟
    چرا این وبلاگو تعطیل کردی؟
    دلمون برات تنگ شده

  25. ar Says:

    گفتم ناردونه خر است؟

  26. شادافسرده Says:

    wake up please


  27. خیلی فکر کن بهش جدی میگم وگرنه خود فکرشم میشه یک دغدغه و عادت !

  28. سین Says:

    آخرین حیرت زمانی است که در میابی دیگر چیزی تو را به حیرت نمی اندازد


  29. دلم برات تنگ شده جونم میخام ببینمت ولی نمیتونم

  30. ar Says:

    دیگ تو سوراخ نمی‌رفت، برا مردم کامنت می‌ذاشت که کجایین

  31. ميس پرسه اوس Says:

    دمت گرم

  32. یک سبزینه Says:

    اخه ناردونه کجایی دیگه نیستی؟؟؟

    بی‏شرف ها کشتنش

  33. ناردونه Says:

    زنده‌ام

  34. ar Says:

    ممنون از روشنگریتون P:

  35. ar Says:

    آها راستی، فحش دادم «-:

  36. misspar3oos Says:

    زنده اي شما؟!
    آره اون بالا ندا دادي كه زنده اي
    پس دمت گرمه همچنان ديگه

  37. misspar3oos Says:

    ناردونه، تو، سال جديد رو نامگذاري كن، نه چيزا
    (see my blog plz)


  38. همين ببر و پلنگ و اين چيزا خوبه ديگه


  39. اينجا همه كر اند…اما كور نيستند،خودشان را به كوري مي زنند.


پاسخی بگذارید

