حالا كي شعر عاشقانه خوند

مارس 28, 2010

چه حقیرند مردمی که نه جرات دوست داشتن دارند و نه اراده‌ی دوست نداشتن و نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن و مدام شعر عاشقانه می‌خوانند.

يه اعتراف بكنم: دلم مي‌خواد ببرم اينو  -يا يه‌چيزي مثه اينو- بذارم تو زرافه بعد اونا بندازنم بيرون بعد از خنده ولو شم كفِ زندگيم.

9 Responses to “حالا كي شعر عاشقانه خوند”

  1. vahid Says:

    اوهوم

  2. دیس ایگنوتیس Says:

    عزیزم اگه دوس داری از زرافه بیرونت کنن کافیه بگی

    اينجوري گفتم يني؟

  3. bobcat Says:

    سلام اول بگم من 63 هستم.همان که مونولوگ را مینویسد و تازگی ها هم زرافه باز شده…منتها چون خیال ندارم از حساب ِ ورد پرسم بیرون بیایم با همین حساب برایت یک کامنت لیو میکنم.
    برای چی میخوای از زرافه بندازنت بیرون؟این کار رو نکن.دو تا وبلاگ ِ گروهی هستن.یکی امروز چه خبر یکی دیگه غر بزن.من باهاشون همکاری دارم و دیگه قرار نیست توشون بنویسم چون به نظر من خوب نیستن.به نظر من حتی مملکته داریم هم خوب نیست!حالا میخواد هر جا یی کاندید شده باشه.این بچه ها….همین نویسنده های زرافه که خودتم جزوشونی دارن جادو میکنن.چرا؟دارن فرهنگ سازی میکنن.دارن به یه سری بچه ی کم سواد ِ اینترنت باز ِ پر مدعا یه چیزکی یاد میدن.بابا خوبه دیگه.خوب نیس؟پس چیه؟
    این کارو نکن ناردونه.بمون بازم تو خونه.خونه ی رنگی زنگی.زرافه ی پلنگی!
    این از من
    در مورد نوشته ات،ینی خود ِ متن ِ اصلی ِ این پست.آقا جان مردم حقیر نیستن.مردم ناز انینند.شاید تو داری راجع به امت صحبت میکنی.اصلا کامنت بی خودی شد.اما چی به جاش بگم؟.همینو خوبه…اما منم مثل تو برای آدما خیلی تاسف میخورم بلکه بیشتر

  4. Masi Says:

    واللا

    يكي مي خواد همينو بگه

    اينو يكي واسه من اسمس داده بود

    برگشتم فوشش دادم كه آخه بشر! منو چه به اين غلطا؟

    حالا كي زر عاشقونه زد با تو؟

  5. Masi Says:

    حرف دلمو زدي جو گرفتا 😀

  6. تراموا Says:

    هووووووو
    [هواداران زرافه]


  7. اي بابا سوء تفاوت شده!

  8. BadBoy Says:

    خوب این کار رو بکن که با هم بخندیم دیگه.


  9. آخه از چش‌غره‌هاي ديس مي‌ترسم!


پاسخی بگذارید

